tisdag 26 juni 2007

Vidare

Jag har nu gått ut ur Örkelljunga och vandrat vidare mot och genom Åsljunga. Jag har därefter svängt av in på en mindre landsväg och där vandrat förbi flertalet sjöar. En vacker väg!! På måndagseftermiddagen kom jag fram till Vittsjö - en verkligt vacker ort!!

På kvällen vandrade jag vidare, mot Osby. Dit är det strax under 2,5 mil. Idag, på måndagskvällen, räcker mina steg ganska exakt just ut ur Vittsjö och till ett vägkors ganska omedelbart. Där tar jag av från väg 117 in på en mindre väg mot Osby. Detta kommer att bli en härlig vandring - om vädret vill. Den ibland allt för varma solen vi bjöds förut har nu bytts ut mot lite väl mycket regn mellan varven - ja, tänka, aldrig är man nöjd :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så flitig du är Mia som vandrar omkring i Sverige i ur och skur såväl som i solsken.

Här började det regna igårkväll och det har kommit några skurar idag också och det är välkommet efter den långvariga torkan.

Ha det så gott på din forsatta vandring! Kram Ingrid