lördag 23 juni 2007

Inbjudan :)

Ja, nu har jag vandrat på ytterligare en bit mot båd Lessebo och Gotland och jag har fått ett nytt mål på vägen.

Inga har tittat in här och bjudit antingen med mig på ett kaffestugebesök på Korrö eller på en fikastund hemma hos henne vid sjön Läens strand. Oh!! Vad glad jag är för denna inbjudan. Du kan lita på att jag dyker upp!!!

Just nu, på midsommaraftonskvällen, är jag i Örkelljungatrakten. Här har jag en väninna, Birgitta, som bor på en bedårande söt liten gård i ortens ytterkant. Henne passade jag på att göra ett besök hos. Det var SÅ länge sedan vi sågs - så det var verkligen skoj att träffas!!

Nu tänker jag styra mina steg i första hand mot den lilla byn Åsljunga, dit det är 7 kilometer från Örkelljunga - smal landsväg genom typisk svensk skog att vandra på, ska bli härligt.
...

Inga kommentarer: