tisdag 20 november 2007

Längtar in i värmen

Nu har jag vandrat på ett bra tag och är ungefär en mil söder om Karlskoga cenrum när jag skriver detta. Vad skoj!! Nu är jag snart framme vid mitt nästa delmål.

Då ska jag leta rätt på "Farbror Melkers Smörgåscafé" som Cicki tipsat mig om. De gör smörgåsarna precis som man vill ha dem säger hon dessutom, samt att hon ulovar att de har suveränt gott kaffe/te som man kan dricka till. Oh!! Vad gott det låter. Har de dessutom varmt inne på fiket och bekväma stolar är min lycka fullkomlig *skratt*.

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du fick värma dig med gott kaffe och goda mackor.
Kram Ingrid

Mia sa...

Du kan tro de var goda. Det fanns varma mackor som var vegetariska och en stor kaffe latte till var mums *ler*
Mia