måndag 5 november 2007

Framme!!


Då är jag framme hos Cicki och katterna. Ännu är det tidigt på dagen och matte i huset sover sött. Jag och katterna tassar runt i bottenvåningen och packar upp mina medhavda varor, pratas vid och har det myspys. En sväng ut i trädgården på lite upptäcksfärd beger jag mig med.

Tänk vad förvånad Cicki blir när hon vaknar och hittar mig här nere i köket :)

Sedan jag skrev senast har jag gått 27,36 kilometer. Hade jag gått raka vägen till Cicki hade jag bara behövt 14,9 kilometer. Nu har jag dock inte så gjort :) Jag har vandrat runt i Sjötorp till en hel massa slussar och tittat och njutit, slunkit in på kafé för att fika, värma mig och vila fötterna - funnit en butik där jag kunde köpa på mig diverse matvaror (på ICA fann jag Gränna-knäcke, spännande) som vi kan ha nytta av till vårt afternoon tea lite senare mm mm.

Jag har hela tiden haft förmånen att gå så nära Vänern att jag kunnat se den - och så fort tillfälle givits har jag knatat ner till vattnet och njutit av dess närhet...

Nu är jag dock framme och tror att jag sjunker ner i en bekväm stol tills "frun i huset" vaknar och kommer ner och finner mig - då kanske jag sover *ler*

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer: