måndag 3 september 2007

Tillbaks på fastlandet

Sedan jag lämnade Ingrid har jag vandrat kring 8,5 mil på denna underbara ö - Gotland. Oj, vad jag har sett, hört, upplevt och känt massor!!

I gårkväll, söndag, damp jag ner i Oskarshamn på fastlandet igen. Nu tänker jag mig ett besök hos min väninna Cicki vid Vänerns strand. Undras vad jag kommer att stöta på under vägen dit!?

Först ska jag dock skriva ner allt jag upplevt på Gotland, men det får bli nästa gång.

Idag skiner solen på mig medan jag vandrar - men hösten har gjort entré och morgnarna är lite kyliga...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Mia!

Jag var nästan orolig att du gått vilse här på ön.

Ska bli spännande att se vad du upplevt.

Kram Ingrid

Mia sa...

Inte vilse i geografin- men kanske i tanken. Oh!! Vad fint det är hos dig på "din" ö. Så mycket att se och uppleva att jag blev stum (vilket inte vill säga lite då jag är en pratkvarn och skrivare av stor mått *ler*)...