fredag 27 juli 2007

Kanske ändrar mig...

Jag hade spanat in färjan mellan Gotland och Oskarshamn. Har nu dock sett att man även kan åka färja mellan Öland och Gotland. Det vore något!!!

Jag borde då ha svängt ut mot kusten redan i Målerås, eller kanske redan i Lessebo. Jag är ju dock ute för att gå/vandra och för att uppleva saker så kanske jag ändock bestämmer mig för den vägen trots att jag då får gå tillbaks en bit. Vore kuligt att komma till Öland också.

Tänk - ibland kan man både ha och äta kakan!!! *skratt*...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir väl alldeles utmärkt. Ta du en sväng till Öland först. Idag blåser det så hemskt, så då blir du bara sjösjuk om du skulle ge dig iväg ut på havet.
Ha en riktigt fin helg, var du nu än befinner dig!
Kram

Mia sa...

Ja, du. På Öland har jag varit en gång innan. Det måste ha varit sommaren 1980 när jag precis mött min x-man som han och jag var där och kikade runt. Gotland har jag dock aldrig varit på - så det ska bli så spännande!!!